Palju päikest ning palju naeratusi

Teree taaskord!

Olen natuke laisaks muutunud blogi kirjutamisega. Vahepeal olin pikka aega haige ning ei olnud võimaust kirjutada, aga siiski olen elus ja terve!!

Käisime perega randu uudistamas. Rentisime maja mere ääres ning veetisme väga produktiivselt aega. Tsiilis on nii palju ilusaid randu ning selleks et nendeni pääseda peab läbima pikki teid läbi kõrbe

.img_0839

img_0162  img_0230

Kuna kooliaasta kohe lõppeb siis saatisme 12.klassi õpilasi aktusega, kus pidime tantsima. Tantsuks valisime Michael Jacsoni laulu Thrilleri . Hiljem meikisime ning lõikasime meie riideid, et näha väja enam vähem zombied hahaha Oli väga naljakas, sest päeval oli üle 30 kraadi ning maapind oli väga kuum, seega tantsu lõpus pidime maha lebotama, kuid keegi ei olnud valmis, et see nii kuum seega püsti tõustes üks külg oli kuumusest põlenud hahaha

.img_0658

img_0660img_0669

Minu linna üks fotograaf kutsus mind fotosessioonile ühe projekti jaoks. Need fotod tulid nii ilusad välja, see mees teab oma tööd hästi.

img_0501

img_0568

img_0504

img_0502

Ahjaaa vahepeal õppisin omale erinevaid patse tegema ahahahahha Eestis mulle üldse ei meeldinud patsid, aga siin tekkis huvi ja juba olen isegi päris hea.

Mu venna koolis oli üks fetival ning pidin oma perega esinema. Tantsisime religioonilist tantsu, mina esinesin inglina. Tantsu nimi on Diablada ning see on väga uulus Tsiili üle. Kokku tuli väga palju rahvast ja kuna mu vend õpib usklikus koolis, esimeses reas publikus istusid mungad, kes vaatasin mind väga imelikult ahhaha ning selle tõttu ma hakkasin esinemise ajal naerma, aga õnneks midagi halba ei juhtunud. Minu isa,ema ning õde laulsid ja mina vennaga tantsisime.img_0021img_0031

Viimasel ajal on pidevalt maavärinad. Tsiili ja Peruu vahel lubati üht suurt maavärinat magnituudiga rohkem kui 9. Vahepeal ärkan öösiti üles, sest asjad kukkusid kapi pealt maha. Ning siiamaani ei tea, misasi see suur maavärin on, seega minu jaoks tundub see just väga huvitav ning huvi pakkuv.

Samuti siin on palju ämblikke ning need ämblikud on mürgised. Seega iga nädal käib meie juures koristaja ,kes koristan ja puhastab kõige põhjalikult ja igaüks peab hoidma oma asju korras, sest ämblikud kogunevad just sinna kus on ebakord. Vahepeal hammustas mind üks äblik öösel, aga ilmselt ta ei olnud mürgine, sest ma olen siiamaani veel elus.

Natuke koolist.

Tunnid algavad igapäev kell 8 ning enam vähem lõppevad kell 4-5, ühe tunni pikkus on 2 tundi. Päeva keskel kell 13-14 on lõunapaus, kõik inimesed lõpetavad oma töö nin lähevad koju sööma. Kooli sisenedes kontrollitakse koolivormi. Tüdrukutel peavad juuksed kinni olema, küüsi ei tohi värvida ja suuri ehteid ei tohi kanda. Poistel peavad juuksed olema lühikesed, ning kui õpetaja arvates on pikad umb 5cm, siis helistatakse vanematele ja öeldakse, et peab juuksi lõikama, muidu ei saa kooli sisse. Vaheaegu on siin vähe. Viimane vaheaeg oli juulis ning järgmine suvevaheag algab detsembris. Kuid siin on nii palju pidupäevi, kus ei pea kooli minema. Hetkeks on meil olnud vabupäevi rohkem kui 3 nädalat. Samuti, kui on kuskil tulekahju ning linn on täis (tuleõhku) siis saab koju minna.

img_0579

img_0591img_0749

img_0744img_0734

Eile saime koju minna, sest oli väga suur tulekahju. Üks linna sektor põles täiesti ära ning tuletõrjujad kaotasid kontrolli tuleüle. Linn oli sos olukorras,sest tuletõrjujad on siin vabatahtlikud, neile ei maksta selle eest ning neid on üsna vähe. Kuna tulekahju oli väga lähedal ühele bensiinijaamale, siis kõik olid väga paanikas, et see võib plahvatada. Lõpuks jõudis abi 5 teisest linnast(üks linn on 10h kaugusel), kokku tulekahju kestis rohkem kui 1 päev. Paljud inimesed jäid kodudeta ning hetkel ei pea koolis käima, sest minu koolis majutavad inimesed, kes jäid kodust ilma. Samuti terve linn annetab riideid ning toitu vajajatele.

Palju sporti!

Peaaegu igapäev teen palju trenni!!! Mulle meeldib teha sporti hahahah Vahepeal mind kutsuti naiste võistkonna eest mängima ning oli sain juurde veel uusi kogemusi. Detsembris ma lähen Santiagosse ning mind kutsuti proovima Tsiili kõige tugevamasse klubisse proovima, klubi nimi on Colo-Colo  ;D Ei tea mis sellest välja tuleb, kuid peab võtma elust kõike mida saab. Samuti samal ajal Santiagos tutvun Tsiili primate mängijatega ning uudistan suurimat staadionit. Eile lõppes poiste meistrivõistlused, kahjuks jäime 3nda kohale, kuid siiski see on väga hea tulemus. Samuti sain kätte oma eimese Tsiili medali juhuuu. Õhtul läksime tähistama hooaja lõppu ning veetsime terve päeva basseinis mängides ning palli tagudes. Tänu sellele õppisin oma võistkonna kaaslasi paremini tundma ning nemad mind.dsc00999

Vahepeal olen avastanud, et olen kaalus uurde võtnud 4kg( väga kurb uudis, ma tean), kuid vahepeal söön palju igavusest ning ei saa palju trenni teha, seega arvan et see on sellest.

Natuke niisama pilte päikseliselt Riinat päikselisest Tsiilist

img_1043

Mu aias kasvavad mandariinid, sidrunid ning viigimarjad, üks pilt kuidas söön viigimarja otse puult.

img_0822
Niisama minu ilus õde, kes elab saksamaal ning saadab mulle sealt pilte Tsiili lipuga
img_0753
Jõgi mis voolab minu maja vastas

img_0151img_0140img_0106img_0155

Musid kallid,

Riina!!

Leave a comment