Kõigest 20 päeva Tšiilini

Tere!

Minu nimi on Riina Jakobson ning ma olen 16-aastane jalgpallur, kellele meeldib maailma avastada ning keeli õppida. Minul tekkis erakordne võimalus minna Tšiili vahetusõpilaseks 2016/17 õppeaastal. Hetke seisuga on jäänud kõigest 20 päeva äralennuni. Vahetusaasta maksumus on 7500 eurot ning seoses sellega olen näinud palju vaeva toetajate otsimisega, mis minul ka õnnestus(sellest teen eraldi väikese postituse).

Miks just Tšiili?

Minu esimene valik oli Argentiina, kuid päev enne lepingu vestlust võeti viimane koht ära ning seejärel ma valisingi Tšiili. Kui aus olla, siis ma ei teadnud enne seda mitte midagi Tšiili kohta peale selle, kus see asub. 😀 Hetkeks olen selle riigi kohta väga palju uurinud ning ma olen väga õnnelik, et valisin just selle riigi. Tšiilis räägitakse hispaania keelt, mida ma olen alati tahtnud kõneleda. Samuti on mul plaanis järgmine aasta Hispaaniasse kolida, seega hea võimalus tuleval õppeaastal Tšiilis keelt arendada. Samuti on Tšiilis kõrge jalgpalli tase (juba 2. aastat järjest Copa America võitjad), seega ma saan ka oma oskuseid proovile seal panna, hetkeseisuga hakkan vist poistega mängima. Tšiili riik on 4000km pikk, seega mul on võimalus sattuda nii maailma kuivemasse kõrbe kui ka Antarktikasse, mis andis vahetusaasta ootusele rohkem adrenaliini.

 

Leave a comment